Wolisz porozmawiać?Skontaktuj się z nami.
Skorzystaj z pomocy jednego z naszych 200 Doradców.
Pracujemy:
pn. - pt.9:00 - 21:00
sob.9:30 - 17:30
Zadzwoń22 270 00 00
ZadzwońWhatsApp

Czy ubezpieczenie obejmuje też koszty powrotu dla moich bliskich?

To zależy, jaki zakres ubezpieczenia wybrałeś. W większości towarzystw w ramach Assistance ubezpieczyciel pokryje także powrót do kraju bliskich i towarzyszących ubezpieczonemu w podróży w razie jego wypadku, choroby czy śmierci. Towarzystwo zajmie się całą organizacją powrotu oraz opłaceniem kosztów. Niemniej jednak pokryte zostaną wszelkie opłaty tylko i wyłącznie do wysokości sumy gwarantowanej transportu powrotnego bądź kosztów leczenia.

Każdy ubezpieczyciel ma w tym zakresie własne regulacje. Szczegółowe informacje można znaleźć w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia. W razie konieczności zorganizowania transportu powrotnego należy powiadomić centrum alarmowe/informacyjne ubezpieczyciela.

Jeśli osoba poszkodowana, znajdująca się w szpitalu lub niezdolna do podróżowania była jednocześnie jedynym kierowcą, to towarzystwo ubezpieczeniowe może opłacić i zorganizować przyjazd innej osoby (kierowcy zastępczego), która odwiezie bliskich poszkodowanego do miejsca docelowego podróży lub zamieszkania samochodem, który był środkiem transportu w podróży.

Powiązane pytania i odpowiedzi

Kup ubezpieczenie od 3 zł dziennie

Zapewnij sobie spokojne wakacje

Nie wiesz gdzie szukać odpowiedzi?

Skontaktuj się z nami. Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9-21 i w soboty od 9:30 - 17:30.

logo innowacyjna gospodarka
Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wolska 88 informuje o realizacji projektu "Integracja systemu informatycznego multiagencji ubezpieczeniowej INSU z serwisami towarzystw „direct” w celu optymalizacji procesów sprzedażowych produktów ubezpieczeniowych" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego okres realizacji: 2007 - 2013
logo europejskiego funduszu rozwoju regionalnego