Wolisz porozmawiać?Skontaktuj się z nami.
Skorzystaj z pomocy jednego z naszych 200 Doradców.
Pracujemy:
pn. - pt.9:00 - 21:00
sob.9:30 - 17:30
Zadzwoń22 270 00 00
ZadzwońWhatsApp

Tematy pomocy Rozwiń(3)

Gdzie mogę złożyć odwołanie?

W celu złożenia wniosku należy kierować go na adres: Biuro Rzecznika Finansowego, Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa, pod adres e-mail: biuro@rf.gov.pl, lub za pośrednictwem strony internetowej www.rf.gov.pl.


We wniosku o podjęcie interwencji z podmiotem rynku finansowego (towarzystwem ubezpieczeniowym) powinno znaleźć się:

  • wskazanie podmiotu rynku finansowego, którego dotyczy sprawa,
  • określenie kwestionowanych działań,
  • numer polisy,
  • stan faktyczny sprawy, tzn. czego ona dotyczy, w tym chronologiczny opis zdarzeń,
  • wszystkie informacje, które budzą  sprzeciw lub wątpliwości wnioskodawcy w stanowisku/zachowaniu podmiotu rynku finansowego
  • argumenty potwierdzające słuszność swojego stanowiska,
  • kserokopia reklamacji skierowanej do ubezpieczyciela wraz z informacją o ewentualnej odpowiedzi,
  • pełnomocnictwo, w przypadku wystąpienia w imieniu osoby trzeciej,
  • odręczny podpis.
     

Powiązane pytania i odpowiedzi

Nie wiesz gdzie szukać odpowiedzi?

Skontaktuj się z nami. Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9-21 i w soboty od 9:30 - 17:30.

logo innowacyjna gospodarka
Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wolska 88 informuje o realizacji projektu "Integracja systemu informatycznego multiagencji ubezpieczeniowej INSU z serwisami towarzystw „direct” w celu optymalizacji procesów sprzedażowych produktów ubezpieczeniowych" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego okres realizacji: 2007 - 2013
logo europejskiego funduszu rozwoju regionalnego