Najczęściej zadawane pytania
W przypadku informacji o błędnym numerze telefonu lub adresie e-mail, prosimy o ponowną próbę rejestracji korzystając z karty incognito, karty innej przeglądarki lub wyczyszczenie pamięci podręcznej.
W przypadku dalszych problemów, prosimy o kontakt na adres mailowy obsluga@rankomat.pl
Akcja BOOMerang zakończyła się 23.04.2024 r.
W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie, czy zostało poprawnie wybrane Towarzystwo Ubezpieczeń oraz czy po lub przed numerem polisy nie ma spacji.
Jest kilka Towarzystw, których numery musimy zapisać w konkretny sposób, aby formularz przyjął je prawidłowo:
- Uniqa: 10-cyfrowy numer polisy, bez przedrostka np. "2023-"
- Inter Polska: np. DOR_T 123123123
- Europa: 13-cyfrowy numer polisy, bez liter
W razie wątpliwości prosimy o kontakt na adres mailowy obsluga@rankomat.pl
Akcja BOOMerang zakończyła się 23.04.2024 r.
Odmowa decyzja zawsze zawiera powód odrzucenia wniosku oraz informację, jak postąpić w danej sytuacji.
Może się zdarzyć, że nie zostały spełnione warunki z Regulaminu Promocji lub formularz został błędnie uzupełniony. W sytuacji, błędu na formularzu, konieczna jest ponowna rejestracja.
Akcja BOOMerang zakończyła się 23.04.2024 r.
Aby zarejestrować się do promocji, należy skorzystać z formularzy dostępnych pod poniższymi linkami:
Akcja BOOMerang zakończyła się 23.04.2024 r.
- Zgodnie z Regulaminem, zwrot następuje do 40 dni od wypełnienia formularza zgłoszeniowego. Jeśli wskazany termin już minął, otrzymali Państwo wiadomość mailową z informacją o zaakceptowaniu, bądź … Dowiedz się więcej
- Zgodnie z regulaminem promocji "Klient odnowieniowy" to osoba, która za pośrednictwem Rankomat kupiła na kolejny rok polisę na ten sam samochód w tym samym okresie ubezpieczenia. Nie ma wymogu, aby … Dowiedz się więcej
- Zgodnie z treścią Regulaminu promocji "Nowy Klient" to osoba, która w momencie zakupienia pierwszej polisy biorącej udział w promocji, nie posiada aktywnej, wcześniej zawartej za pośrednictwem … Dowiedz się więcej
Tak. Zgodnie z treścią regulaminu, za każdą polisę, która została kupiona do 5 grudnia 2023 roku z zastosowaniem linka polecającego lub kodu polecenia, po spełnieniu warunków promocji, zostanie wypłacona nagroda. Kod i link mogą być użyte do ostatniego dnia trwania promocji.
Zgodnie z treścią regulaminu, promocja Poleć Rankomat dobiegła końca 5 grudnia 2023 roku. Po tym terminie nie będzie możliwości uzyskania kodu i linka polecającego, otrzymania nagrody z tytułu polecania lub zakupu polis z polecenia innego Klienta Rankomatu.
- Nagrodą w promocji "Gwarancja Najlepszej Ceny" jest zwrot kwoty w wysokości podwójnej różnicy w składce pomiędzy polisą zakupioną za pośrednictwem Rankomat, a znalezioną i przedstawioną nam tańszą … Dowiedz się więcej
- Nie. Zgodnie z regulaminem promocji "Gwarancja Najlepszej Ceny", ze zwrotu można skorzystać jednorazowo. Dowiedz się więcej
- W celu uzyskania zwrotu, należy w ciągu 3 dni od zakupu polisy wysłać na adres mailowy gwarancja@rankomat.pl tańszą ofertę oraz potwierdzenie płatności za polisę zakupioną za pośrednictwem … Dowiedz się więcej
Aby skorzystać z promocji "Gwarancja Najlepszej Ceny", musisz spełnić następujące warunki:
- uczestnikiem promocji może być tylko nowy Klient,
- różnica w cenie między polisą a tańszą ofertą musi przekraczać 20 zł,
- tańsza oferta ma być przedstawiona przez to samo Towarzystwo Ubezpieczeń, w tym samym zakresie oraz przy tej samej ilości rat.
- Dostęp do promocji "RankoPomoc Prawna" można uzyskać przy zakupie polisy. Konieczne jest wyrażenia zgody na udostępnienie Availo następujących informacji: swojego imienia, daty urodzenia, daty … Dowiedz się więcej
- Zgodnie z regulaminem programu promocyjnego "RankoPomoc Prawna", dostęp do usługi można uzyskać zawierając za pośrednictwem Rankomat umowę ubezpieczenia komunikacyjnego (OC, AutoCasco lub obie te … Dowiedz się więcej
- Zgodnie z regulaminem promocji "Gwarancja Najlepszej Ceny", na zgłoszenie tańszej oferty przysługują 3 dni od zawarcia polisy za pośrednictwem Rankomat. Dowiedz się więcej
Pomoc w ramach usługi "RankoPomoc Prawna" można uzyskać dzwoniąc na numer telefonu Centrum Porad Prawnych: 22 450 00 18, drogą elektroniczną poprzez adres mailowy wskazany przez Klienta lub przez platformę internetową Availo24. Szczegółowe informacje przesłane zostaną po zakupie polisy z dodaną usługą pomocy prawnej.
RankoPomoc Prawna, w zależności od rodzaju wykupionego ubezpieczenia, dotyczy spraw związanych z posiadaniem i użytkowaniem auta (np. kolizja, potrącenie zwierzęcia), nieruchomości (planowany wynajem mieszkania, zakłócenie ciszy nocnej), podróżami (np. opóźniony lot, zaginięcie bagażu). Usługa obejmuje wyłącznie świadczenia porad prawnych opartych o prawo polskie.
Porady
Brak
Nie wiesz gdzie szukać odpowiedzi?
Skontaktuj się z nami. Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9-21 i w soboty od 9:30 - 17:30.
Zadzwoń do nas 22 270 00 00