Wolisz porozmawiać?Skontaktuj się z nami.
Skorzystaj z pomocy jednego z naszych 200 Doradców.
Pracujemy:
pn. - pt.9:00 - 21:00
sob.9:30 - 17:30
Zadzwoń22 270 00 00
ZadzwońWhatsApp

Czy mogę otrzymać ofertę polisy mieszkaniowej na maila?

Tak, w trakcie kalkulacji w porównywarce online wystarczy podać swój e-mail, aby otrzymać wszystkie wyświetlone polisy lub pojedynczą ofertę.

W przypadku chęci sprawdzenia całej kalkulacji (bez ponownego uzupełniania danych) Rankomat wysyła mail z powiadomieniem o ofertach z adresu twoje-ubezpieczenie@rankomat.pl z tytułem „Wyliczenie składki dla nieruchomości”. Każda zapisana kalkulacja ma swój indywidualny kod składający się np. z 6 liter, który jest jednocześnie linkiem do kalkulacji. Można też kliknąć w widoczny przycisk WYŚWIETL OFERTY, aby zobaczyć wszystkie propozycje ubezpieczenia bez ponownego wypełnienia formularza. Na tym etapie każdy ubezpieczony ma możliwość kontaktu telefonicznego z konsultantem – w razie wątpliwości, pytań czy też chęci zakupu polisy mieszkaniowej, lub zakupu polisy online na stronie Rankomat.pl.

W przypadku chęci sprawdzenia wybranej oferty mail od Rankomat pochodzi z adresu nieruchomosci@rankomat.pl, a w tytule zawiera przedmiot ubezpieczenia, np. „Oferta ubezpieczenia mieszkania 70 m² 54-433 Wrocław z 2003 roku”. W treści maila znajduje się Podsumowanie ubezpieczenia z nazwą TU, wysokością składki i zakresem ochrony. Dla każdego zdarzenia z zakresu przypisane są sumy ubezpieczenia, czyli maksymalne kwoty wypłacone przez ubezpieczyciela.

Powiązane pytania i odpowiedzi

Sprawdź ceny ubezpieczeń nieruchomości.
Zaoszczędź dzięki porównaniu ofert w 3 minuty.
Sprawdź ceny

Nie wiesz gdzie szukać odpowiedzi?

Skontaktuj się z nami. Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9-21 i w soboty od 9:30 - 17:30.

logo innowacyjna gospodarka
Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wolska 88 informuje o realizacji projektu "Integracja systemu informatycznego multiagencji ubezpieczeniowej INSU z serwisami towarzystw „direct” w celu optymalizacji procesów sprzedażowych produktów ubezpieczeniowych" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego okres realizacji: 2007 - 2013
logo europejskiego funduszu rozwoju regionalnego