Obsługa klienta
Uniqa:
Jeśli nie otrzymałeś dokumentów na adres mailowy, możesz je pobrać logując się na swoim e-koncie na stronie www.uniqa.pl. Drugim rozwiązaniem jest kontakt z Towarzystwem. Wystarczy, że zgłosisz ten fakt Doradcy, a dokumenty zostaną wysłane ponownie na Twój adres mailowy. Możesz skontaktować się telefonicznie pod numerem telefonu: (+48) 22 599 9522 bądź wysłać wiadomość na adres mailowy obsluga@uniqa.pl. Godziny pracy Konsultantów: od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00-17:00
Allianz:
TU Allianz wysyła na adres mailowy dane do zalogowania na e-konto. W zależności od wybranego sposobu płatności, polisę należy opłacić poprzez link lub pobrać blankiet. Po zaksięgowaniu wpłaty, całoroczna polisa wraz z certyfikatem będzie dostępna do pobrania, również na indywidualnym e-koncie na stronie towarzystwa.
Benefia:
Po zawarciu ubezpiezpieczenia na adres mailowy wysyłana jest wiadomość z danymi do zalogowania na e-koncie TU Benefia. Po zalogowaniu, należy wejść w zakładkę "Moje wnioski", a następnie wybrać opcję “zapłać”. Pojawi się lista banków, z której wybieramy dogodną formę płaności (blankiet/przelew). Po zaksięgowaniu płatności, polisę będzie można pobrać z e-konta klikając w zakładkę "moje polisy", a następnie kliknąć w numer polisy.
Proama, LINK4, Aviva, YCD, MTU:
Jeśli nie otrzymałeś dokumentów polisowych od tych towarzystw, wystarczy że napiszesz do nas na adres obsluga@rankomat.pl lub zadzwonisz na naszą infolinię (+48) 22 270 00 00. Po otrzymaniu informacji, niezwłocznie zlecimy do wysyłki niezbędne dokumenty.
Możesz również skontaktować się z towarzystwem, w którym została zawarta polisa. Wystarczy, że zgłosisz ten fakt Doradcy, a dokumenty zostaną wysłane ponownie na Twój adres mailowy.
Proama: doradcy@proama.pl, tel.: 815 815 815
LINK4: bok@link4.pl, tel.: (22) 444 44 44 (dla obecnych Klientów) (22) 444 44 23 (dla nowych Klientów)
Aviva: kontakt@aviva.pl, tel.: 801 26 26 26
YCD: tel.: 58 555 65 00
mtu24.pl: tel.: 58 555 65 00
W przypadku domu koszt odbudowy domu, w przypadku mieszkania koszt nabycia na rynku wtórnym.
Jeżeli nie otrzymałeś e-maila z polisą, w pierwszej kolejności sprawdź skrzynkę spamu i zakładkę z ofertami. Jeżeli w tych miejscach nie odnajdujesz wiadomości z polisą, napisz do nas na adres: turystyka@rankomat.pl lub zadzwoń do nas pod numer (+48) 22 417 11 40.