Skorzystaj z pomocy jednego z naszych 200 Doradców.
Pracujemy:
pn. - pt.9:00 - 21:00
sob.9:30 - 17:30
Zadzwoń22 270 00 00
ZadzwońWhatsApp

Obsługa klienta

  1. Uniqa:

    Jeśli nie otrzymałeś dokumentów na adres mailowy, możesz je pobrać logując się na swoim e-koncie na stronie www.uniqa.pl. Drugim rozwiązaniem jest kontakt z Towarzystwem. Wystarczy, że zgłosisz ten fakt Doradcy, a dokumenty zostaną wysłane ponownie na Twój adres mailowy. Możesz skontaktować się telefonicznie pod numerem telefonu: (+48) 22 599 9522 bądź wysłać wiadomość na adres mailowy obsluga@uniqa.pl. Godziny pracy Konsultantów: od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00-17:00

    Allianz:

    TU Allianz wysyła na adres mailowy dane do zalogowania na e-konto. W zależności od wybranego sposobu płatności, polisę należy opłacić poprzez link lub pobrać blankiet. Po zaksięgowaniu wpłaty, całoroczna polisa wraz z certyfikatem będzie dostępna do pobrania, również na indywidualnym e-koncie na stronie towarzystwa.

    Benefia:

    Po zawarciu ubezpiezpieczenia na adres mailowy wysyłana jest wiadomość z danymi do zalogowania na e-koncie TU Benefia. Po zalogowaniu, należy wejść w zakładkę "Moje wnioski", a następnie wybrać opcję “zapłać”. Pojawi się lista banków, z której wybieramy dogodną formę płaności (blankiet/przelew). Po zaksięgowaniu płatności, polisę będzie można pobrać z e-konta klikając w zakładkę "moje polisy", a następnie kliknąć w numer polisy.

    Proama, LINK4, Aviva, YCD, MTU:

    Jeśli nie otrzymałeś dokumentów polisowych od tych towarzystw, wystarczy że napiszesz do nas na adres obsluga@rankomat.pl lub zadzwonisz na naszą infolinię (+48) 22 270 00 00. Po otrzymaniu informacji, niezwłocznie zlecimy do wysyłki niezbędne dokumenty.

    Możesz również skontaktować się z towarzystwem, w którym została zawarta polisa. Wystarczy, że zgłosisz ten fakt Doradcy, a dokumenty zostaną wysłane ponownie na Twój adres mailowy.

    Proama: doradcy@proama.pl, tel.: 815 815 815

    LINK4: bok@link4.pl, tel.: (22) 444 44 44 (dla obecnych Klientów) (22) 444 44 23 (dla nowych Klientów)

    Aviva: kontakt@aviva.pl, tel.: 801 26 26 26

    YCD: tel.: 58 555 65 00

    mtu24.pl: tel.: 58 555 65 00

  1. W przypadku domu koszt odbudowy domu, w przypadku mieszkania koszt nabycia na rynku wtórnym.

  1. Jeżeli nie otrzymałeś e-maila z polisą, w pierwszej kolejności sprawdź skrzynkę spamu i zakładkę z ofertami. Jeżeli w tych miejscach nie odnajdujesz wiadomości z polisą, napisz do nas na adres: turystyka@rankomat.pl lub zadzwoń do nas pod numer (+48) 22 417 11 40.

Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Skontaktuj się z nami
logo innowacyjna gospodarka
Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wolska 88 informuje o realizacji projektu "Integracja systemu informatycznego multiagencji ubezpieczeniowej INSU z serwisami towarzystw „direct” w celu optymalizacji procesów sprzedażowych produktów ubezpieczeniowych" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego okres realizacji: 2007 - 2013
logo europejskiego funduszu rozwoju regionalnego